ضرب الاجل ۳ ماهه به اپراتورهای موبایل – تیزهوشان و نمونه دولتی

خبرگزاری مهر: به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پائین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند
معاون رگولاتوری افزود: بررسی رگولاتوری نشان می‌دهد درصدی از سایتها حتی توانائی تامین برق تا ۲ ساعت را نداشته‌اند، درصورتی که براساس استاندارد پس از قطعی برق باید پایداری شبکه حداقل تا ۴ ساعت تامین شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تاکید کرد: همچنین به منظور ارزیابی دقیق‌تر پایداری شبکه اپراتورها پس از رفع اشکالات موجود، مانورهای عملیاتی منطقه‌ای و استانی از سوی رگولاتوری انجام خواهد شد و نتایج حاصل از آن نیز در ارزیابی اپراتورها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر: به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پائین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند.

حقی با اشاره به ضرورت تامین پایداری شبکه تلفن همراه اپراتورها تصریح کرد: براساس نتایج بررسی، تذکر لازم برای رفع اشکالات موجود به اپراتورها داده شده است تا طی سه ماه آینده شرایط استاندارد در سایتها را ارتقاء دهند. رگولاتوری نیز پس از پایان مهلت سه ماهه مجدداً سایت اپراتورها را به صورت میدانی ارزیابی می‌کند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی این سازمان از سایت‌های شبکه اپراتورهای تلفن همراه افزود: این سایتها از نظر قطعی برق و مدت زمان پایداری باطری‌های پشتیبان و سیستم تغذیه پائین‌تر از استاندارد قابل قبول هستند. این موضوع در زمان قطعی برق ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، بارش سنگین برف، پدیده ریزگردها و … باعث عدم پایداری شبکه تلفن همراه و نارضایتی مشترکان می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *